Heel veel werken - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Tessa Meerkerk - WaarBenJij.nu Heel veel werken - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Tessa Meerkerk - WaarBenJij.nu

Heel veel werken

Blijf op de hoogte en volg Tessa

30 September 2012 | Spanje, Palma de Mallorca

Hola!

Inmiddels heb ik al bijna 2 weken niks van me laten horen, dus daar zal ik nu weer wat verandering in brengen.

Nadat ik Deìa heb bezocht vorige week, heb ik daarna 10 achter elkaar gewerkt.. De eerste 1,5 week ging het werken prima, maar die laatste 2/3 dagen was echt vreselijk, ik was niet vooruit te branden, maar na wat opstart problemen moet je toch gaan werken, en dat ging gelukkig goed! Er zaten behoorlijk drukke dagen tussen qua werk, de ene dag waren we maar met 4 mensen en dan moeten toch al die kamers schoon, de laatste dag hadden we 43 checkouts, en alles moest schoon, dus die dag was echt aanpoten!

Gelukkig ben ik nu 2 dagen vrij geweest, gister heb ik helemaal niks uitgevoerd, dat komt mede doordat het hier al 4 dagen regent, maar ook omdat ik gewoon wilde genieten na 10 dagen werken van niks doen. Vandaag ben ik met Ana naar het centrum geweest om te shoppen, maar ook toen regende het, dus we hebben wel wat rondgekeken en Ana heeft een aantal dingen gekocht die ze nodig had, en ik heb mn horloge laten maken want mn batterij was op.

Ik zal nu is wat vertellen over Mallorca, Spanjaarden en alles wat daarbij hoort!
Mallorca is schitterend!! Ik ben ook heel benieuwd naar de plaatsjes die ik met mama wil bezoeken, het schijnt dat die echt fantastisch zijn. Palma is mooi, maar in de buitenwijken zie je veel arme mensen en huizen die er heeel gedateerd uitzien. Rondom het hotel is het wel een mooie/goede buurt, alles ziet er opgeknapt uit, maar dat komt denk ik doordat er veel hotels hier staan, en dat het voor de toeristen er mooi uit moet zien. Daarnaast ligt mijn hotel aan een kruispunt met 6!!!! straten, je moet echt heel goed uitkijken wanneer je oversteekt, want naast de 6 straten rijden de Spanjaarden ook als gekken.

De Spanjaarden die ik hier ben tegengekomen zijn gladjakkers, ze zullen vast niet allemaal zo zijn, maar wat er hier rondloopt is niet echt mijn type. Gelukkig is het personeel van het hotel heel anders en heel aardig, en voel ik me hier echt geaccepteerd in het kleine team van 16 medewerkers!!

Nog 2 weken en dan gaan Ana, Dayana en Markus weg, hun stage van 5 of 3 maanden zitten er dan op. Gelukkig komt mama die week hier naar toe en ben ik nog niet gelijk helemaal alleen, maar als mama vertrekt zal het hier wel stil zijn in de kamer!

Ik denk niet dat ik snel weer een verhaal zal schrijven, de komende 2 weken werk ik dus 6 dagen, dus zal ik op mn enige vrije dag niet veel uitvoeren behalve uitslapen en luieren!

Veel liefs en besos!!
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley