Recepción - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Tessa Meerkerk - WaarBenJij.nu Recepción - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Tessa Meerkerk - WaarBenJij.nu

Recepción

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 November 2012 | Spanje, Palma de Mallorca

Lieve allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb, en inmiddels vragen veel mensen of ik al verhuist ben naar de receptie. Ja ik ben verhuisd naar de receptie!

Het werk is heel leuk, veel contact met de gasten en in de avonden kan ik lekker kletsen met mijn collega's!
Ik ben nu 2 weken aan het werk op de receptie, en het bevalt heel erg goed. Ik kan inmiddels een check-in alleen, en ook de telefoon opnemen als er intern wordt gebeld gaat prima.
M'n Spaans gaat dus goed vooruit, al zijn die stomme werkwoorden nog steeds lastig!

Mijn collega's zijn allemaal super aardig en lief, helpen me met alles en zijn allemaal wel leeftijdsgenoten, dus dan kan je ook meer een band opbouwen! In de avondshifts is er vanaf 8u eigenlijk niet zoveel meer te doen, dus dan kan je lekker praten en elkaar leren kennen, erg leuk!

Tot nu toe heb ik nog geen rare dingen meegemaakt, de gasten hebben nog geen rare vragen gesteld, dus ik ben benieuwd of dat nog gaat komen! Daar heb ik nog 2,5 maand de tijd voor.

De tijd vliegt, ik ben alweer halverwege m'n stage!! En nu gaat het gewoon snel, voordat jullie het weten is het Sinterklaas, dan komt mama nog een weekje van 9 t/m 16 december, dan is het kerst, misschien komt papa tussen kerst en oud&nieuw (zou echt super leuk zijn!!!), en dan is het gewoon al januari en kom ik bijna terug...

Op mijn vrije dagen voer ik nu eigenlijk niet zoveel uit. Ik ga is naar het centrum, ik geniet van de zon op m'n dakterras, kijk Amerikaans series of lees een boek. Niet zo veel bijzonders, maar erg lekker om zo'n dagje te hebben.

Ik ga nu weer even op m'n dakterras zitten voor wat zonnestralen, inmiddels is m'n bruine kleurtje al wat afgenomen, best jammer al zeg ik het zelf :P

Het volgende verhaal zal wel komen nadat mama is geweest.. Dus dat zal over ongeveer een maandje zijn!

Heel veel liefs
Un besito!!
xxxxx

• 15 November 2012 - 14:22

Mies:

Vriendinnie!

Je moeder komt 2x???? Zo lekker man!
    kan niet wachten tot dat je weer terug bent! heb vanavond en morgenochtend een tentamen, dus nu even druk, maar na het weekend even chatten? Vind 1 verhaal per maand toch wel te weinig! haha

KUSSSSSSSSS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley